NOWOŚĆ: Potrzebujesz szybkiego wsparcia bez oczekiwania na termin? Sprawdź moje produkty w sklepie! >>
5-bledow-przez-ktore-Twoje-karuzele-na-IG-nie-dzialaja-Justyna-Spyrka-juspyrka-Tysiac-Znakow-Sylwia-Rospondek-CzarujeSlowami

Twoje karuzele na Instagramie nie działają? Może robisz w nich coś, co odstrasza Twoich odbiorców? Nawet znane ekspertki robią błędy w karuzelach! Koniecznie poosłuchaj lub przeczytaj, czego unikać, żeby Twoje instakaruzele były wartościowe dla Twoich obserwatorów, piękne i skuteczne.

Spis treści:

  1. Wersja wideo
  2. Wersja audio
  3. Wersja tekstowa
  4. Linki

Wersja wideo

Obejrzyj zapis transmisji na Instagramie

Wersja audio

Posłuchaj na Spreaker

Posłuchaj na Spotify

Posłuchaj w swojej ulubionej aplikacji

Wersja tekstowa

Linki:

Dołącz do Wyzwania Instakaruzela, które prowadziłam z Justyną Spyrką: https://juspyrka.pl/sklep/wyzwanie-instakaruzela/

Zamykamy zapisy już w poniedziałek 20 marca rano!

Moja strona: https://czarujeslowami.pl

Mój Instagram: https://www.instagram.com/czarujeslowami/

Strona Justyny: https://juspyrka.pl/

Instagram Justyny: https://www.instagram.com/juspyrka/

Post Justyny z przyciągającym uwagę drugim slajdem 😉: https://www.instagram.com/p/CVSWIV8MnAS/?utm_source=ig_web_copy_link

Mój post z przyciągającym uwagę drugim slajdem 😉: https://www.instagram.com/p/CmSHQF7sBxO/?utm_source=ig_web_copy_link

5 błędów w karuzelach na Instagramie, których możesz łatwo uniknąć

Dlaczego Twoje karuzele na Instagramie nie działają? Co w Twoich instakaruzelach odstrasza i zniechęca Twoich odbiorców?

1. Nie określiłaś celu

Nie wiesz, po co robisz swoje karuzele. Robisz je, bo wszyscy je robią. Ale nie wiesz, po co, dla kogo i o czym pisać. W efekcie: nie piszesz o niczym wartościowym dla swoich odbiorców, bo nie wiesz, co dla nich jest ważne i cenne.

No i jeszcze jedno: kiedy nie wiesz, po co robisz karuzele, nie wiesz też, jak ocenić, czy w ogóle działają!

2. Robisz nieczytelne grafiki

A błędy w grafikach to sprawdzony przepis na odstraszenie odbiorców. Co sprawia, że Twoje grafiki są nieczytelne i trudne w odbiorze?

  • nieczytelne fonty bez polskich znaków,
  • brak kontrastu i hierarchii treści,
  • nadmiar elementów.

3. Nie przykuwasz uwagi odbiorców

Czyli: nie używasz dobrych nagłówków. Nie mówisz odbiorcy nic a nic o tym, co interesuje go najbardziej, czyli: o czym jest Twój post, co zyska, kiedy go przeczyta i dlaczego warto się zatrzymać, żeby doczytać do końca.

A jeśli nie powiesz odbiorcy, dlaczego warto się zatrzymać, to będzie przewijał dalej.

4. Nie wykorzystujesz potencjału drugiego slajdu

Takie rzeczy tylko w karuzelach na IG: jeśli Twoi odbiorcy nie zareagują na pierwszy slajd Twojej karuzeli, Instagram pokazuje im… drugi slajd. Czyli daje Ci drugą szansę, żebyś przykuła ich uwagę. A czym przykujesz uwagę, jeśli na drugim slajdzie już przechodzisz do rzeczy? 🙂 Drugi slajd to super miejsce na drugi mocny nagłówek!

5. Robisz ścianę tekstu

Karuzele na Instagramie to super miejsce do budowania zaufania i relacji. Znacznie gorsze: do budowania ścian tekstu.

Co to jest ściana tekstu? To nadmiar tekstu. Tekst od brzegu do brzegu, bez marginesów, odstępów i akapitów oraz bez formatowania (nagłówków, wyróżnień, wypunktowań). Lity, ciągły tekst, który wypełnia Twoje slajdy i… odstrasza odbiorców. Bo coś takiego czyta się na Instagramie, na telefonie o-krop-nie.

Ten błąd robią nawet najbardziej znane ekspertki i edukatorki na Instagramie!

A co Tobie najbardziej przeszkadza w karuzelach na Instagramie? Co sprawia, że przestajesz czytać je dalej i wracasz do scrollowania? Napisz w komentarzu!

Pamiętaj też, że możesz dołączyć do Wyzwania Instakaruzela i opanować tworzenie swoich karuzel na Instagramie!

Kliknij w przycisk poniżej i zapisz się na Wyzwanie!

12: 5 błędów, przez które Twoje karuzele na Instagramie nie działają (a powinny!). Rozmowa z Justyną Spyrką. Podcast #TysiacZnakow
Przewiń na górę