NOWOŚĆ: Potrzebujesz szybkiego wsparcia bez oczekiwania na termin? Sprawdź moje produkty w sklepie! >>

Współpraca VIP

Wybierz opcję dla siebie

Treści na strony sprzedażowe

usługi - copywriting sprzedażowy i treści na landing page

Treści na strony internetowe

usługi - copywriting wizerunkowy i teksty na strony internetowe teksty na stronę główną opisy do zakładek

Abonament dla stałych klientek

abonament stała współpraca z copywriterem

Szkolenia i warsztaty

usługi - szkolenia i warsztaty z copywritingu indywidualne i grupowe online i stacjonarne

Co mówią moje klientki i klienci o współpracy ze mną?

opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - artykuły - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - artykuły - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami Łukasz Hodorowicz Marketing z głową
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami Łukasz Hodorowicz Marketing z głową
lukasz hodorowicz rozszyfruj klienta marketing z glowa
Łukasz Hodorowicz - Marketing z głową
Usługa: ABONAMENT
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www - Iza Grzeszczak OgarnijDigital.pl
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www - Iza Grzeszczak OgarnijDigital.pl
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - opisy produktów cyfrowych - Klaudia Łapa Pani od Klikania
opinia copywriting CzarujeSlowami Sylwia Rospondek - opinia od Pani od Klikania - Klaudia Łapa - automatyzacje MailerLite
Klaudia Łapa - Pani od Klikania
Usługa: TREŚCI NA STRONY SPRZEDAŻOWE

Treści na strony sprzedażowe

Treści sprzedażowe to teksty, które mają Ci przynieść konkretne efekty: więcej pieniędzy na koncie. Nie chodzi w nich o to, żeby ładnie brzmiały czy “wypełniały stronę”, tylko żeby przekonywały Twoich klientów do przejścia do koszyka i zapłacenia za zamówienie.

Takie teksty nie powstają w wyniku przypadku i napisania ot tak, z głowy. Takie treści się projektuje, z maksymalną koncentracją na Twoim kliencie i jego najskrytszych potrzebach.

Żeby zaprojektować takie treści na landing page czy swoją stronę internetową, potrzebujesz dogłębnej wiedzy o psychologii, perswazji i marketingu internetowym. Zdobycie takich umiejętności wymaga co najmniej kilku lat nauki oraz praktyki w dziedzinie copywritingu.

Masz na to czas?

Bo jeśli nie, to masz mnie. A ja Ci z przyjemnością pomogę. 

Jak wygląda tworzenie treści sprzedażowych?

Tworzenie treści na stronę sprzedażową to nie jest zadanie dla początkujących. W końcu to nie tylko sam fakt napisania tekstu i “wyklepania go na klawiaturze”. To cały przemyślany proces zaprojektowania jego treści i dogłębny research

Tylko dobrze przeprowadzony proces gwarantuje, że kampania sprzedażowa przyniesie Ci efekty: klientów, zamówienia i rosnący przychód na koncie. Takie efekty są możliwe tylko wtedy, kiedy copywriter tworzy dla Ciebie treści w oparciu o konkretne dane: znajomość Twojego produktu, Twoich idealnych klientów i Twojej konkurencji. I ja tak właśnie pracuję.

Pamiętaj również, że nie piszę dla Ciebie tylko tekstu. Dostajesz ode mnie również gotową, strategicznie zaplanowaną strukturę treści, czyli ich rozkład na stronie sprzedażowej. Tak, żeby prowadziły Twojego klienta krok po kroku.

Na koniec wysyłam Ci dokładnie sformatowany dokument, w którym każdy fragment treści jest przejrzyście opisany. Dzięki temu wstawienie treści na stronę jest dużo prostsze dla Ciebie / projektanta strony – bo dokładnie wiesz, który fragment gdzie ma się pojawić.

Kiedy projektuję dla Ciebie treści sprzedażowe:

  • robię research, czyli dokładnie poznaję Twój biznes, produkt / usługi, grupę docelową oraz otoczenie Twojej marki,
  • projektuję dla Ciebie strukturę treści na stronę sprzedażową (czyli to, co się na niej znajdzie, krok po kroku, wszystkie nagłówki, sekcje i miejsca na grafikę),
  • projektuję treści na landing page,
  • przeprowadzam staranną korektę i redakcję treści,
  • starannie formatuję dokument, żebyś wstawienie treści na stronę było łatwe i proste!

Tworzenie treści na stronę sprzedażową krok po kroku

Potrzebujesz treści, które sprzedadzą Twój produkt lub usługę?

Zamów je u copywriterki z ponad 8-letnim doświadczeniem! ✨

Wyślij maila lub umów się ze mną na spotkanie wstępne!

Wysyłam Ci brief i przeprowadzam staranny research Twojej marki, klientów oraz konkurencji. Poznaję Twoje produkty / usługi i projektuję komunikację dla nich.

Opracowuję dla Ciebie strukturę treści, którą wysyłam Ci do akceptacji. Korzystaj – na tym etapie możemy bardzo dużo zmienić!

Projektuję dla Ciebie skuteczne treści na stronę sprzedażową. Następnie przeprowadzam staranną korektę i redakcję.

Wysyłam Ci gotowe treści. Ty akceptujesz je lub w razie potrzeby proponujesz zmiany.

GOTOWE! Możesz wstawiać treści na swoją stronę sprzedażową i cieszyć się efektami!

Pamiętaj, że to bardzo ważny krok: treści mogą zacząć na Ciebie pracować tylko, jeśli wstawisz je na swoją stronę.

Format:
plik docx (dokument w Microsoft Word lub Google Docs)

Czas realizacji: do 15 dni roboczych (od momentu rezerwacji terminu)

Inwestycja:

Na ostateczną cenę treści na taką stronę sprzedażową wpływa wiele kwestii, dlatego mogę podać Ci dolne widełki. W przypadku treści na landing page startujemy od 1 397 zł + VAT (to najmniejszy możliwy pakiet).

Połowa jest płatna przed rozpoczęciem prac w celu rezerwacji terminu, połowa po opracowaniu przeze mnie treści.

  1. Jeśli nie masz budżetu na taką inwestycję, sprawdź moją ofertę premium lub produkty do samodzielnej pracy.
  2. Pamiętaj też, że mówimy o treściach, które są nastawione na konkretny efekt: mają Ci przynosić pieniądze. Być może inny, tańszy copywriter jest w stanie przypadkiem napisać dla Ciebie z głowy jakiś ładnie brzmiący tekst, ale w treściach sprzedażowych nie chodzi o to, żeby ładnie brzmiały, tylko żeby DZIAŁAŁY i przekonywały Twoich klientów do zakupu. A takie treści projektuje się na podstawie konkretnych danych i bardzo dogłębnego researchu. Decydując się na tańszą usługę, gwarantujesz sobie, że zapłacisz za nią podwójnie – bo po nieudanej kampanii wrócisz do mnie, z prośbą o opracowanie wreszcie działających treści (mówię z doświadczenia – miałam dobre kilka takich sytuacji).
  3. Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc w Twojej branży, napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl
  4. Koniecznie starannie wypełnij brief – bez niego nie jestem w stanie zaprojektować dla Ciebie skutecznych treści. To bardzo ważny etap! Jeśli zależy Ci na tekstach, które naprawdę działają, musisz znać swój biznes i klientów. Wypełnij proszę brief do 3 dni od jego otrzymania.
  5. Jeśli nie dotrzesz na spotkanie wstępne, termin przepada (i istnieje ryzyko, że nie będę mieć przestrzeni na kolejną rezerwację spotkania). Jeśli wiesz, że nie dasz rady, zmień termin wcześniej.
  6. Pamiętaj, że tworzenie treści to współpraca. Ostateczny czas realizacji zależy od tego, jak szybko dostarczysz mi informacje.
  7. W ramach projektu przysługują Ci 2 rundy poprawek: 1 runda poprawek na etapie struktury treści1 runda poprawek gotowych treści. W razie potrzeby możesz dokupić dodatkowe, płatne rundy poprawek. W 99% przypadków ta liczba poprawek jest wystarczająca. 🙂
  8. Pamiętaj, że poprawki gotowych treści to NIE JEST napisanie tekstów od nowa. To wyłącznie drobne zmiany, modyfikacje i uwzględnienie Twoich merytorycznych wskazówek.
  9. Unikaj wprowadzania zmian w treściach na własną rękę. Jeśli potrzebujesz poprawek, dopisania czegoś / skrócenia lub edycji treści, po prostu do mnie napisz. 🙂

Treści na strony internetowe

Dobrze zaprojektowane treści na Twojej stronie to inwestycja na lata – kiedy działają, to nie zmieniasz ich co chwila, prawda? 

Opracuję dla Ciebie inspirujące treści, które trafią do serc (i portfeli) Twoich klientów. Pokażę im Twoją ekspercką wiedzę, wzbudzę zaufanie i chęć zakupu. Poprowadzę Twoich odbiorców jasną ścieżką, krok po kroku od wejścia na stronę przez poznanie Twojej oferty aż po zamówienie / wysłanie zapytania ofertowego.

Jak wygląda tworzenie treści wizerunkowych na stronę internetową?

Opisy na stronie głównej i w zakładkach prezentują Twoją markę. Nie ma tutaj miejsca na lanie wody, przydługie historie o tym, kiedy firma została założona i kiedy zmieniła siedzibę, czy wywody o “wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klienta”.

Takich treści nie wycenia się również za 1 000 znaków ze spacjami – bo opisy na stronie nie mają być krótkie czy długie. One mają przynosić Ci efekty: ruch na stronie i zamówienia w sklepie / zapytania ofertowe.

Pamiętaj również, że nie piszę dla Ciebie tylko “gołego” tekstu, czy notatki w Wordzie. Dostajesz ode mnie również gotową, strategicznie zaplanowaną strukturę treści, czyli ich przemyślany rozkład na Twojej stronie głównej i w zakładkach. Tak, żeby prowadziły Twojego klienta krok po kroku.

Na koniec wysyłam Ci dokładnie sformatowany dokument, w którym każdy fragment treści jest przejrzyście opisany. Dzięki temu wstawienie treści na stronę jest dużo prostsze dla Ciebie / projektanta strony – bo dokładnie wiesz, który fragment gdzie ma się pojawić.

Kiedy projektuję dla Ciebie treści wizerunkowe na stronę internetową:

  • robię research, czyli dokładnie poznaję Twój biznes, produkt / usługi, grupę docelową oraz otoczenie Twojej marki,
  • projektuję dla Ciebie strukturę treści na stronę główną i do zakładek / podstron (czyli to, co się znajdzie na Twojej stronie głównej i w zakładkach, krok po kroku, wszystkie nagłówki, sekcje i miejsca na grafikę),
  • projektuję treści na stronę główną oraz podstrony,
  • przeprowadzam staranną korektę i redakcję treści,
  • starannie formatuję dokument, żebyś wstawienie treści na stronę było łatwe i proste!

Tworzenie treści na stronę internetową krok po kroku

Potrzebujesz skutecznych treści na stronę internetową, które przyciągną do Ciebie odbiorców z wyszukiwarki i zamienią ich w płacących klientów?

Zamów je u copywriterki z ponad 8-letnim doświadczeniem! ✨

Wyślij maila lub umów się ze mną na spotkanie wstępne!

Wysyłam Ci brief i przeprowadzam staranny research Twojej marki, klientów oraz konkurencji. Poznaję Twoje produkty / usługi i projektuję komunikację dla nich.

Opracowuję dla Ciebie strukturę treści na Twojej stronie głównej oraz do zakładek / podstron, którą wysyłam Ci do akceptacji. Korzystaj – na tym etapie możemy bardzo dużo zmienić!

Opracowanie struktury treści to usługa dodatkowo płatna (297 zł + VAT). Nie płacisz za nią, gdy przychodzisz z gotową wizualizacją strony od projektanta lub projektujesz strukturę treści samodzielnie.

Projektuję dla Ciebie skuteczne treści na stronę sprzedażową. Następnie przeprowadzam staranną korektę i redakcję.

Wysyłam Ci gotowe treści. Ty akceptujesz je lub w razie potrzeby proponujesz zmiany.

GOTOWE! Możesz wstawiać treści na swoją stronę sprzedażową i cieszyć się efektami!

Pamiętaj, że to bardzo ważny krok: treści mogą zacząć na Ciebie pracować tylko, jeśli wstawisz je na swoją stronę. 🙂

Format:
plik docx (dokument w Microsoft Word lub Google Docs)

Czas realizacji: do 15 dni roboczych (od momentu rezerwacji terminu)

Inwestycja:

Na ostateczną cenę takich treści wpływa wiele czynników (między innymi liczba zakładek / podstron, tematyka, Twoja branża) ale ponieważ coś musimy wpisać na fakturze, podaję dolne widełki.

W przypadku treści na stronę-wizytówkę (sama strona główna) zaczynamy od 1 397 zł + VAT. W przypadku stron do 5 zakładek (strona główna + 4 osobne zakładki) – od 1 997 zł + VAT.

Połowa jest płatna przed rozpoczęciem prac w celu rezerwacji terminu, połowa po opracowaniu przeze mnie treści.

  1. Jeśli nie masz budżetu na taką inwestycję, sprawdź moją ofertę premium lub produkty do samodzielnej pracy.
  2. Pamiętaj też, że mówimy o treściach, które są nastawione na konkretny efekt: mają zwiększać ruch na Twojej stronie i zmieniać odbiorców w klientów. W takich treściach nie chodzi o to, żeby były krótkie czy długie, tylko żeby DZIAŁAŁY, czyli prowadziły Twoich klientów krok po kroku. Być może inny, tańszy copywriter jest w stanie przypadkiem napisać dla Ciebie z głowy jakiś ładnie brzmiący tekst, ale w treściach wizerunkowych nie chodzi o to, żeby sobie ładnie brzmiały czy wypełniały stronę, tylko żeby były skuteczne. A takie treści projektuje się na podstawie konkretnych danych i bardzo dogłębnego researchu. Decydując się na tańszą usługę, gwarantujesz sobie, że zapłacisz za nią podwójnie – bo kiedy zauważysz brak ruchu na stronie / brak zamówień / brak zapytań ofertowych, wrócisz do mnie z prośbą o opracowanie wreszcie działających treści.
  3. Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc w Twojej branży, napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl
  4. Koniecznie starannie wypełnij brief – bez niego nie jestem w stanie zaprojektować dla Ciebie skutecznych treści. To bardzo ważny etap! Jeśli zależy Ci na tekstach, które naprawdę działają, musisz znać swój biznes i klientów. Wypełnij proszę brief do 3 dni od jego otrzymania.
  5. Jeśli nie dotrzesz na spotkanie wstępne, termin przepada (i istnieje ryzyko, że nie będę mieć przestrzeni na kolejną rezerwację spotkania). Jeśli wiesz, że nie dasz rady, zmień termin wcześniej.
  6. Pamiętaj, że tworzenie treści to współpraca. Ostateczny czas realizacji zależy od tego, jak szybko dostarczysz mi informacje.
  7. W ramach projektu przysługują Ci 2 rundy poprawek: 1 runda poprawek na etapie struktury treści1 runda poprawek gotowych treści. W razie potrzeby możesz dokupić dodatkowe, płatne rundy poprawek. W 99% przypadków ta liczba poprawek jest wystarczająca. 🙂
  8. Pamiętaj, że poprawki gotowych treści to NIE JEST napisanie tekstów od nowa. To wyłącznie drobne zmiany, modyfikacje i uwzględnienie Twoich merytorycznych wskazówek.
  9. Unikaj wprowadzania zmian w treściach na własną rękę. Jeśli potrzebujesz poprawek, dopisania czegoś / skrócenia lub edycji treści, po prostu do mnie napisz. 🙂

Abonament dla stałych klientek

Potrzebujesz stałego wsparcia w tworzeniu treści? Zapytaj mnie o ofertę abonamentową!

Co zyskujesz?

✅ regularne wsparcie doświadczonej copywriterki w tworzeniu treści dla Twojego biznesu

✅ pewność jakości usług – dzięki stałej współpracy dobrze znam Twoją markę, grupę docelową oraz otoczenie Twojej firmy

✅ najszybsze terminy realizacji – jesteś moją priorytetową klientką ✨

✅ dłuższe terminy płatności faktur (14-21 dni zamiast standardowych 7)

✅ dostęp do usług niedostępnych dla nowych / jednorazowych klientek (tworzenie treści artykułów blogowych i postów do social mediów)

✅ kuszące rabaty na moje produkty i usługi

Co tworzę dla Ciebie w ramach oferty abonamentowej?

✅ treść dodatkowych zakładek / podstron (tylko dla klientek, dla których już tworzyłam treści na stronę internetową!)

✅ artykuły na firmowego bloga (tworzenie nowych i przeredagowanie istniejących)

✅ treść newsletterów

✅ treść postów do social mediów

✅ treść reklam do social mediów / Google

Jak wygląda współpraca abonamentowa?

W ramach współpracy abonamentowej:

  • podpisujemy umowę na 3, 6 lub 12 miesięcy współpracy
  • na początku każdego miesiąca wystawiam Ci fakturę i po jej opłaceniu tworzę dla Ciebie,
  • kiedy tylko potrzebujesz mojego wsparcia, piszesz do mnie, a ja priorytetowo zajmuję się Twoim projektem.

Abonament na 12 miesięcy (najczęściej wybierany!)

Abonament MINI

800 zł + VAT / miesiąc

597 zł

✅ do 6 000 zzs łącznie
✅ dostępne treści: artykuły blogowe, newsletter
✅ harmonogram treści na początku współpracy
✅ stawka poza abonamentem na dodatkowe treści: 150 zł / 1 000 zzs 120 zł
✅ czas realizacji: do 15 dni roboczych
✅ 5% rabatu na produkty w sklepie
❌ termin płatności faktury: do 14 dni
❌ bezpłatne konsultacje: do 60 minut miesięcznie

Abonament STANDARD

1 500 zł + VAT / miesiąc

997 zł

✅ do 12 000 zzs łącznie
✅ dostępne treści: artykuły blogowe, newsletter, reklamy FB/ IG
✅ harmonogram treści na początku współpracy
✅ stawka poza abonamentem na dodatkowe treści: 120 zł / 1 000 zzs 95 zł
✅ czas realizacji: do 10 dni roboczych
✅ 10% rabatu na produkty w sklepie
✅ termin płatności faktury: do 14 dni
❌ bezpłatne konsultacje: do 60 minut miesięcznie

Abonament MAXI

2 000 zł + VAT / miesiąc

1 597 zł

✅ do 20 000 zzs łącznie
✅ dostępne treści: artykuły blogowe, newsletter, reklamy FB/IG, posty FB/IG
✅ harmonogram treści na początku współpracy
✅ stawka poza abonamentem na dodatkowe treści: 100 zł / 1 000 zzs 85 zł
✅ czas realizacji: do 5 dni roboczych
✅ 10% rabatu na moje produkty i usługi
✅ termin płatności faktury: do 21 dni
✅ bezpłatne konsultacje: do 60 minut miesięcznie

Współpraca abonamentowa krok po kroku

Potrzebujesz regularnego wsparcia copywriterki w tworzeniu treści dla Twojego biznesu?

Zamów abonament, a ja Ci pomogę pozostawać w kontakcie z Twoimi potencjalnymi klientami! ✨

Wyślij maila lub umów się ze mną na spotkanie wstępne!

Podpisujemy umowę na 3, 6 lub 12 miesięcy. Na początku naszej współpracy wysyłam Ci brief i przeprowadzam staranny research Twojej marki, klientów oraz konkurencji. Poznaję Twoje produkty / usługi. Dzięki temu z łatwością tworzę treści, które przekonują Twoich klientów i trafiają do ich serc (oraz portfeli).

Na tym etapie ustalamy również harmonogram treści (tematy artykułów blogowych / postów do social mediów / newsletterów) na najbliższe miesiące, zgodnie z którym będziemy działać.

Na początku miesiąca wystawiam Ci fakturę. Kiedy ją opłacisz, tworzę dla Ciebie treści.

Kiedy tylko potrzebujesz mojego wsparcia, dajesz mi znać, a ja priorytetowo zajmuję się Twoim projektem. Jeśli nie masz pilnych projektów, działam zgodnie z ustalonym harmonogramem. Projektuję dla Ciebie treści, a Ty cieszysz się czasem na odpoczynek lub na inne zadania, które rozwijają Twój biznes. ✨

Wysyłam Ci gotowe treści. Ty je akceptujesz lub w razie potrzeby proponujesz zmiany.

GOTOWE! Możesz wstawiać treści na bloga / do social mediów / newslettera lub oszczędzić jeszcze więcej czasu i powierzyć to mnie. 🙂

Pamiętaj, że to bardzo ważny krok: treści mogą zacząć na Ciebie pracować tylko wtedy, kiedy je opublikujesz. 🙂

Format:
plik docx (dokument w Microsoft Word lub Google Docs)

Czas realizacji: od 5 do 15 dni roboczych / pojedynczy projekt

Inwestycja:

W przypadku oferty abonamentowej zaczynamy od 597 zł + VAT.

Całość jest płatna z góry na początku miesiąca w celu rezerwacji terminu.

  1. Jeśli nie masz budżetu na taką inwestycję, sprawdź moją ofertę premium lub produkty do samodzielnej pracy.
  2. Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc w Twojej branży, napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl
  3. Koniecznie starannie wypełnij brief na początku współpracy – bez niego nie jestem w stanie zaprojektować dla Ciebie skutecznych treści. To bardzo ważny etap! Jeśli zależy Ci na tekstach, które naprawdę działają, musisz znać swój biznes i klientów. Wypełnij proszę brief do 3 dni od jego otrzymania.
  4. Pamiętaj, że tworzenie treści to współpraca. Ostateczny czas realizacji zależy od tego, jak szybko dostarczysz mi informacje.
  5. W ramach każdego projektu przysługują Ci 2 rundy poprawek: 1 runda poprawek na etapie struktury treści1 runda poprawek gotowych treści. W razie potrzeby możesz dokupić dodatkowe, płatne rundy poprawek. W 99% przypadków ta liczba poprawek jest wystarczająca. 🙂
  6. Pamiętaj, że poprawki gotowych treści to NIE JEST napisanie tekstów od nowa. To wyłącznie drobne zmiany, modyfikacje i uwzględnienie Twoich merytorycznych wskazówek.
  7. Unikaj wprowadzania zmian w treściach na własną rękę. Jeśli potrzebujesz poprawek, dopisania czegoś / skrócenia lub edycji treści, po prostu do mnie napisz. 🙂

Szkolenia i warsztaty z copywritingu

Czasami lepiej, gdy sama opowiadasz o swoim biznesie.

Połączmy siły: Ty masz ogrom merytorycznej, branżowej wiedzy, a ja wiem, jak ją ubrać w słowa. Spotkajmy się na szkoleniu online i wspólnie opracujmy skuteczną komunikację dla Twojej marki.

Dlaczego warto?

Skorzystaj z mojego bogatego doświadczenia i wiedzy!

✅ Uczestniczyłam w rekrutacji nowych copywriterów do zespołu x-kom: od wyboru kandydata po szkolenie onboardingowe.

✅ Instytut Kultury Miejskiej zaprosił mnie do przeprowadzenia warsztatów z copywritingu podczas konferencji Marketing w Kulturze. Prowadziłam je obok takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk i Artur Jabłoński.

✅ Jestem praktykiem: sama tworzę treści dla klientów i dla swojej marki. Dzięki temu wiem, co faktycznie działa, a co jest tylko szeroko powtarzanym mitem.

✅ Uczę strategicznego podejścia do pisania tekstów. Do tworzenia skutecznych treści potrzebujesz przede wszystkim wiedzy o marketingu, a dopiero w dalszej kolejności – pisarskich umiejętności i ćwiczeń literackich.

Co mogę dla Ciebie zrobić?

  • przeprowadzić szkolenie indywidualne online z copywritingu
  • przeprowadzić grupowe szkolenie online z copywritingu dla Twojego zespołu
  • przeprowadzić warsztaty online z copywritingu

Organizacja szkolenia z copywritingu krok po kroku

Potrzebujesz szkolenia lub warsztatów z copywritingu?

Napisz do mnie, a ja opowiem Ci o możliwościach współpracy! ✨

Na początku ustalam z Tobą szczegóły i zadaję Ci pytania dotyczące Twojej marki, zespołu i tego, czego ma dotyczyć szkolenie. Te informacje są niezbędne, żebym mogła określić termin realizacji oraz wycenę szkolenia.

Przed przeprowadzeniem szkolenia podpisuję z Tobą umowę i wystawiam fakturę na 50% kwoty za szkolenie z góry (w celu rezerwacji terminu).

Spotykamy się na szkoleniu! ✨

Po przeprowadzonym szkoleniu wystawiam Ci fakturę na pozostałe 50% kwoty za szkolenie. Podsyłam Ci także krótką ankietę z prośbą o opinię (Twoją lub Twojego zespołu) na temat szkolenia.

Format:
szkolenie online 1:1 lub 1 do wielu

Czas realizacji: do 90 dni roboczych

Inwestycja:

W przypadku oferty szkoleniowej zaczynamy od 2 997 zł + VAT za dzień szkoleniowy (6 godzin).

Połowa jest płatna przed rozpoczęciem prac w celu rezerwacji terminu, połowa po opracowaniu przeze mnie treści.

  1. Jeśli nie masz budżetu na taką inwestycję, sprawdź moją ofertę premium lub produkty do samodzielnej pracy.
  2. Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc w Twojej branży, napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl
  3. Koniecznie odpowiedz na moje pytania na początku współpracy – bez informacji o Twoim biznesie i tym, czego chcesz się nauczyć, nie jestem w stanie zaprojektować dla Ciebie skutecznego szkolenia. To bardzo ważny etap!
  4. W tej chwili do odwołania NIE REALIZUJĘ SZKOLEŃ STACJONARNYCH. Przeprowadzam wyłącznie szkolenia online.
  5. Szanujmy wzajemnie swój czas. W przypadku szkoleń online zgłoś się do mnie z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem
    Jeśli zależy Ci na szkoleniu stacjonarnym, skontaktuj się ze mną z minimum 30-dniowym wyprzedzeniem. Pamiętaj, że muszę dojechać do Twojego miasta od siebie (z Częstochowy). Musimy też najpierw dograć formalności i ustalić szczegóły. Następnie przygotowuję się do przeprowadzenia szkolenia dopasowanego do Twoich potrzeb – to wszystko wymaga czasu, zwłaszcza że pracuję również nad projektami dla klientów, którzy zarezerwowali termin przed Tobą.

Przewiń na górę