NOWOŚĆ: Potrzebujesz szybkiego wsparcia bez oczekiwania na termin? Sprawdź moje produkty w sklepie! >>

Jeśli zastanawiasz się, o co chodzi z Wyzwaniem Instakaruzela, jesteś w dobrym miejscu. Czytaj dalej i dowiedz się, czy to coś dla Ciebie, na czym polega Wyzwanie i czego się nauczysz.

Spis treści:

  1. Jak dołączyć do Wyzwania Instakaruzela?
  2. Czy Wyzwanie Instakaruzela jest dla Ciebie?
  3. Po co uczyć się robienia karuzel na Instagramie?
  4. Co to jest i na czym polega Wyzwanie Instakaruzela?
  5. Czego się nauczysz podczas Wyzwania?
  6. Kto prowadzi Wyzwanie?
  7. Więcej materiałów związanych z Wyzwaniem Instakaruzela
  8. FAQ – pytania i odpowiedzi

Jak dołączyć do Wyzwania Instakaruzela?

Wystarczy, że zamówisz dostęp do Wyzwania tutaj: https://juspyrka.pl/sklep/wyzwanie-instakaruzela/ Jeśli wszystko pójdzie dobrze, otrzymasz od nas maila z danymi do logowania do minikursu.

Jeśli zapisałaś się, ale nie dostałaś od nas maila, sprawdź foldery Spam/Oferty/Inne lub po prostu do mnie napisz: kontakt@czarujeslowami.pl.

Dla kogo jest Wyzwanie Instakaruzela?

Stworzyłyśmy Wyzwanie Instakaruzela dla soloprzedsiębiorczyń, ekspertek i edukatorek podobnych do nas. Dla osób, które chciałyby zdobywać dzięki Instagramowi nowych klientów, ale jednocześnie mają dużo własnych zadań poza IG i nie mogą na nim spędzać całych dni.

  • Jesteś ambitną przedsiębiorczynią?
  • Chcesz dotrzeć do nowych klientów na Instagramie?
  • Chcesz rozwijać swój biznesowy profil na Instagramie i zdobywać nowych obserwatorów, których zamienisz w klientów?
  • Robisz już karuzele na Instagramie, ale masz wrażenie, że nie działają i nic z tego nie masz?
  • Poświęcasz długie godziny na robienie karuzel na Instagramie i chciałabyś to przyspieszyć, żeby mieć czas na swoją właściwą pracę?
  • Nie robiłaś jeszcze karuzel na Instagramie, ale chciałabyś nauczyć się je robić – dla siebie lub dla swoich klientów?

Jeśli na co najmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałaś “Tak”, to Wyzwanie jest dla Ciebie. Kliknij tutaj i dołącz, a potem czytaj dalej. 🙂

Po co uczyć się robienia karuzel na Instagramie?

Chcesz zdobywać klientów i nowych obserwatorów na Instagramie? Pokazać, że jesteś prawdziwą ekspertką i wzbudzić zaufanie odbiorców? Fajnie – bo karuzele Ci w tym pomogą.

W momencie, w którym piszę ten artykuł, minęły właśnie 2 miesiące, odkąd Adam Mosseri, szef Instagrama, przyznał, że jednak za mocno stawiali na wideo (i solidnie wkurzyli fotografów, którzy byli jednymi z pierwszych wiernych użytkowników Instagrama). W związku z tym Mosseri ogłosił, że teraz będzie większa równowaga: Instagram będzie promował nie tylko rolki, ale także posty z grafiką i karuzele.

Ja to już widzę: moje karuzele i posty z grafikami mają lepsze zasięgi niż rolki. A kiedy zapytałam swoich obserwatorów, jakie posty chcieliby widzieć częściej, 84% osób odpowiedziała, że… karuzele. Możesz zrobić podobny test u siebie: jest spora szansa, że wynik będzie podobny. No chyba że robisz bardzo złe karuzele, które źle się czyta – ale jeśli tak, to czytaj dalej, bo mamy dla Ciebie rozwiązanie.

Co to jest i na czym polega Wyzwanie Instakaruzela?

Aktualizacja 4 kwietnia 2023: Wyzwanie jest już zakończone, ale dożywotni dostęp do materiałów możesz kupić tutaj: Odbierz dostęp do Wyzwania Instakaruzela

Wyzwanie Instakaruzela to cykl 3 szkoleń, które prowadzę z Justyną Spyrką z juspyrka.pl – wizualna strona marki. Wyzwanie trwa od 20 do 26 marca do godziny 22:00.

Spotykamy się na żywo na YouTube. Każde szkolenie trwa ok. 2 godziny (pamiętaj, że możesz oglądać na przyspieszeniu 1,2 lub 1,5 😉).

Rozkład jazdy:

  • Dzień 1 – tworzymy wartościowy tekst karuzeli ze mną
  • Dzień 2 – tworzymy piękne i skuteczne slajdy z Justyną
  • Dzień 3 – Q&A, czyli oceniamy wybrane karuzele oraz odpowiadamy na wszystkie pytania

Czego się nauczysz podczas Wyzwania?

  • jak tworzyć piękne i skuteczne karuzele, które przyciągają do Ciebie nowych obserwatorów i klientów,
  • jak przyspieszyć tworzenie karuzel, żeby nie zajmowały Ci całego dnia,
  • jak zmotywować odbiorców do czytania, zapisywania i udostępniania Twoich karuzel,
  • jak stworzyć dobry i ciekawy tekst karuzeli,
  • jak opracować dobre nagłówki i wezwanie do działania, które faktycznie zadziała,
  • jak stworzyć piękne i skuteczne slajdy karuzeli, które przykują uwagę odbiorców,
  • jak oceniać wyniki karuzel.

Kto prowadzi Wyzwanie Instakaruzela?

Szkolenia w Wyzwaniu Instakaruzela prowadzę ja, czyli Sylwia Rospondek oraz Justyna Spyrka.

Krótko o mnie:

Cześć, jestem Sylwia i czaruję słowami! ✨ Jestem copywriterką i specjalizuję się w tworzeniu treści sprzedażowych, dzięki których zarabiasz. Na liście moich klientów znajdziesz między innymi Wyborczą, x-kom, 3mk, Kasię Tajcher z Lightroom jest fajny oraz Łukasza Hodorowicza. Tworzę treści nieprzerwanie od 2015 roku. Pracowałam z dużymi i znanymi markami, ale najbardziej lubię pomagać soloprzedsiębiorcom oraz ekspertom.

Krótko o Justynie:

Cześć, jestem Justyna. Jestem graficzką i specjalistką od content marketingu. Grafiką zajmuję się już od wielu lat. Zaczęłam jako nastolatka, kiedy robiłam koleżankom nagłówki do ich blogów. Tworzę identyfikacje wizualne dla marek, projekty stron internetowych oraz składam e-booki i książki. Na liście moich klientów znajdują się m.in. Doris in social media, Climb2change oraz Iza Czaplewska. Odpowiadam także za skład do druku Dziennika Wieloletniego Klaudyny Maciąg.

Mamy na koncie wiele karuzel, które zrobiłyśmy dla siebie i dla naszych klientek. Postanowiłyśmy więc połączyć naszą wiedzę o treściach i grafice, i nauczyć Cię, jak tworzyć piękne, skuteczne karuzele, które Twoi odbiorcy chcą czytać, przewijać i zapisywać. Podpowiemy Ci, jakich błędów unikać, jak przyspieszyć tworzenie tekstu i grafik do karuzeli oraz jakie triki pomogą Ci jeszcze bardziej zwiększyć skuteczność Twojej karuzeli.

Wiemy, że masz masę zajęć i karuzele nie są Twoim najważniejszym zadaniem w ciągu dnia – dlatego pokażemy Ci nasz sprawdzony proces pracy. Dzięki temu będziesz tworzyć swoje instakaruzele szybciej i lepiej.

To co, chcesz? Jeśli tak, to tutaj możesz zapisać się na Wyzwanie. 🙂

Więcej materiałów związanych z Wyzwaniem

Tutaj możesz zobaczyć nasze wpisy na blogu i – a jakże – karuzele na Instagramie związane z Wyzwaniem:

FAQ – pytania i odpowiedzi

Kiedy odbywa się Wyzwanie Instakaruzela?

Aktualizacja 4 kwietnia 2023: Wyzwanie już się odbyło! Dostęp do materiałów możesz odebrać tutaj: odbierz dostęp do minikursu Wyzwanie Instakaruzela

Wyzwanie trwa od 20 do 26 marca 2023 roku do godziny 22:00. Spotykamy się w poniedziałek (20 marca), środę (22 marca) i piątek (24 marca) na żywo na YouTube – każdego dnia o 10 rano. Dla zapisanych osób dostępne są też powtórki.

Jak się zapisać na Wyzwanie Instakaruzela?

Najlepiej tutaj: https://juspyrka.pl/sklep/wyzwanie-instakaruzela/ Jeśli wszystko pójdzie dobrze i opłacisz zamówienie, otrzymasz od nas maila z danymi do logowania na platformę kursową.

Czy muszę podawać adres e-mail?

Aktualizacja 4 kwietnia 2023: Tak, adres e-mail jest konieczny, żebyśmy mogły wysłać Ci dostęp do platformy kursowej. Jeśli nie chcesz podawać adresu e-mail, skontaktuj się ze mną – znajdziemy rozwiązanie.

Wyzwanie Instakaruzela jest dostępne tylko dla osób zapisanych – czyli jest niepubliczne. Jeśli chcesz dostawać linki do spotkań i materiałów, musisz podać adres e-mail, na który chcesz je otrzymać. Jeśli masz z tym problem, odezwij się do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl, pomogę Ci znaleźć rozwiązanie. 🙂

Czy podczas Wyzwania Instakaruzela stworzę karuzelę, którą mogę opublikować?

Tak! Przeprowadzimy Cię przez cały proces od tworzenia tekstu karuzeli aż po tworzenie pięknych i skutecznych grafik. Dodamy też sporo przydatnych tipów i trików. Jeśli będziesz pracować z nami, na koniec Wyzwania będziesz mogła spokojnie opublikować swoją karuzelę na Instagramie (pamiętaj, żeby ją oznaczyć hashtagiem #wyzwanieinstakaruzela)

O co chodzi z oceną karuzeli?

Indywidualna ocena Twojej karuzeli to bonus dostępny dla pierwszych 100 osób zapisanych na Wyzwanie – z prostej przyczyny: nie mamy we dwie mocy przerobowych, żeby móc ocenić więcej karuzel. Jeśli znajdujesz się wśród tych 100 pierwszych osób, wyślemy Ci mailem instrukcję, jak możesz zgłosić swoją karuzelę do oceny.

Nie mam czasu na spotkania na żywo. Czy mogę się zapisać na Wyzwanie?

Tak, oczywiście. Wszystkie zapisane osoby będą miały dostęp do powtórek aż do niedzieli 26 marca do godziny 22:00. Jeśli nie masz czasu przerabiać Wyzwania na bieżąco, możesz to robić w swoim tempie.

Czy mogę otrzymać dożywotni dostęp do Wyzwania Instakaruzela?

Tak! Możesz uzyskać dostęp na zawsze do wszystkich szkoleń w Wyzwaniu i materiałów po Wyzwaniu – wystarczy, że go wykupisz tutaj.

Koniecznie zapisz się na listę zainteresowanych – dla zapisanych osób będziemy miały naprawdę zacny rabat. Tak niska cena będzie dostępna tylko raz, po zakończeniu Wyzwania, dla uczestniczek zapisanych na Wyzwanie.

Dlaczego robicie szkolenia co drugi dzień?

Postanowiłyśmy dać Ci czas na nadrobienie Wyzwania – lub chwilę na odpoczynek. Robienie 3 spotkań na żywo dzień po dniu mogłoby być dla Ciebie bardzo męczące, dlatego postanowiłyśmy je rozłożyć na cały tydzień. W wolne dni możesz obejrzeć jeszcze raz powtórkę szkoleń, zrobić notatki lub po prostu odpocząć i zająć się swoimi zadaniami. 🙂

I jak? Chcesz nauczyć się tworzyć skuteczne karuzele na Instagramie? Jeśli tak, to koniecznie zapisz się na Wyzwanie Instakaruzela i korzystaj z naszej wiedzy!

A jeśli masz pytania, możesz zawsze do nas napisać lub zostawić komentarz pod tym wpisiem.

A ja wracam do robienia prezentacji na mój dzień w Wyzwaniu. 😉

Wyzwanie Instakaruzela – wszystko, co chcesz wiedzieć o kursie robienia skutecznych karuzel na Instagramie (ale boisz się zapytać)
Przewiń na górę