Jak przebiega nasza współpraca?
- Porozmawiam z Tobą o Twoim biznesie i o tym, ile czasu chcesz/możesz poświęcić na tworzenie treści.
- Przeanalizuję, jakie treści tworzyłaś oraz co pisze o swoim biznesie Twoja konkurencja.
- Opracuję dla Ciebie listę pomysłów, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencji.
- Ułożę dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości harmonogram treści na bloga lub do social mediów (Instagram, Facebook, LinkedIn)
Wszystkie informacje i wskazówki otrzymasz ode mnie w formie przejrzystego raportu (w pliku PDF). Harmonogram treści może obejmować regularne treści, które chcesz tworzyć, lub treści niezbędne podczas kampanii sprzedażowej Twojego produktu online.
Do harmonogramu treści na bloga dodaję listę słów kluczowych!
I wreszcie nie musisz się zastanawiać, o czym napisać – dostajesz ode mnie gotowy plan i listę pomysłów. Podoba Ci się ten pomysł? To zamów harmonogram treści!