Zwiększ przychody swojej firmy

Rozwijaj swój biznes i zarabiaj więcej - bez zimnych maili i biegania za klientami!

Wyobraź sobie, jakby to było, gdyby Twoje produkty i usługi sprzedawały się z lekkością. Nawet wtedy, kiedy masz urlop, śpisz lub spędzasz czas z rodziną. Ustawia się do Ciebie kolejka klientów 🚶🚶‍♀️, a Ty masz ten komfort, że wybierasz, z kim pracujesz 💪.

Chcesz to osiągnąć?

Czy Twoja firma jest opłacalna?

Badania* pokazują, że średnio na 100 osób, które zobaczyły Twoją ofertę, tylko 2 z nich złożą zamówienie. Czy taka skuteczność w pozyskiwaniu klientów wystarczy Ci, żeby prowadzić opłacalną firmę i cieszyć się bezpieczeństwem finansowym?

A co, jeśli Ci powiem, że możesz poprawić ten wynik i sprawić, że na każde 100 osób, które zobaczyły Twój produkt lub usługę, kupi 20, 30, a nawet 40 z nich?

I że możesz przypadkową sprzedaż zamienić w powtarzalny proces, który przynosi Ci regularne dochody?

Zarabiaj 20-krotnie więcej na swoich produktach i usługach!

Zatrudnij copywriterkę, która specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży

Wyobraź sobie, jak wyglądałoby Twoje życie, gdyby Twoje produkty i usługi sprzedawały się 20 razy lepiej niż do tej pory.

  • Czy uwolniłabyś głowę na inne zadania, które rozwijają Twój biznes?
  • Czy wreszcie mogłabyś pracować tylko wtedy, kiedy chcesz, a nie wtedy, kiedy musisz?
  • Czy mogłabyś spędzać mniej czasu w pracy, a więcej na odpoczynku i relaksie z rodziną?

Jeśli na co najmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałaś “tak” – kliknij w przycisk poniżej i porozmawiajmy o Twoich treściach!

Jak pracuję?

Poznaj moją autorską metodę

C

na początku określamy CEL Twoich tekstów

O

dokładnie analizuję ODBIORCĘ tekstów, czyli Twojego idealnego klienta

N

NIESZABLO-NOWOŚĆ – projektuję dla Ciebie teksty, które odróżniają Cię od konkurencji

T

personalizuję teksty i dodaję do nich TWÓJ PIERWIASTEK, charakterystyczny sposób wypowiedzi i wartości

E

wzbogacam teksty o EMOCJE

N

stawiam na NAUKĘ, ciągle zdobywam wiedzę i rozwijam swoje umiejętności

T

dzięki temu TRAFIAM do serca Twojego odbiorcy i przekonuję go do skorzystania właśnie z Twojej oferty

 

Zobacz, co o współpracy ze mną mówią moi klienci

opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami Łukasz Hodorowicz Marketing z głową
lukasz hodorowicz rozszyfruj klienta marketing z glowa
Łukasz Hodorowicz - Marketing z głową
Ekspert marketingu i perswazji
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - audyt - efekty - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - audyt - efekty - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - artykuły - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - artykuły - Kasia Tajcher Lightroom jest fajny
Kasia Tajcher Lightroom jest fajny opinia audyt treści CzarujeSlowami.pl
Kasia Tajcher - Lightroom jest fajny
fotografka, edukatorka i specka od Lightrooma Classic
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - opisy produktów cyfrowych - Klaudia Łapa Pani od Klikania
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www - Iza Grzeszczak OgarnijDigital.pl
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www - Iza Grzeszczak OgarnijDigital.pl
Iza Grzeszczak Ogarnij Digital opinia o treściach na stronę www CzarujeSlowami.pl
Izabela Grzeszczak - @iza.ogarnij.marketing
ekspertka od digital marketingu, Digital Manager z 10-letnim doświadczeniem w MARS Polska

Oni mi już zaufali

A Ty kiedy do nich dołączysz?

Zdobywaj klientów nawet wtedy, kiedy śpisz

Pomogę Ci zwiększyć sprzedaż i odzyskać czas

Oczywiście, możesz uznać, że landing page czy strona internetowa to tylko trochę tekstu i opisać swoją ofertę samodzielnie. Ale… czy wiesz, jak wiele godzin Ci to zajmie? I jakie efekty przyniesie?

Ja wiem – bo wielu moich klientów od tego zaczynało. I efekty tego zawsze były mizerne. Bo trudno, żeby były inne, jeśli do tej pory pisałaś tylko treść postów na Instagram czy artykuły na bloga. I pominiesz jakiś mało znany, a wyjątkowo skuteczny składnik oferty. Albo może nawet użyjesz wszystkich technik… tylko nie do końca prawidłowo. I masz do tego prawo – w końcu to dla Ciebie zupełna nowość! Trudno, żeby było inaczej, kiedy w szkole i na studiach uczyli Cię suchej teorii i pojęć, zamiast marketingu i pisania perswazyjnych tekstów.

Dlatego mam dla Ciebie propozycję: pomogę Ci.

A Ty, zamiast siedzieć godzinami nad ofertą, która #nikogo, wreszcie znajdziesz czas na opracowanie kolejnych dochodowych produktów, oglądanie serialu, albo miły wyjazd z rodziną.

Co Ty na to?

O mnie

Cześć! Jestem Sylwia i czaruję słowami. ✨ Projektuję treści sprzedażowe i wizerunkowe. Specjalizuję się w copywritingu, który Ci się opłaca – bo wierzę, że treści mają na Ciebie zarabiać, a nie tylko ładnie wyglądać na stronie.

Mimo że pracuję słowem, kocham liczby, statystyki i konwersje – oraz dopracowywanie treści tak, żeby wykręcały jeszcze lepsze wyniki.

Pomagam Ci zarabiać więcej i pracować mniej. Uwalniam Twój czas i kalendarz na ważniejsze zadania, dzięki którym rozwijasz swój biznes

Mam wielu klientów, którzy sami piszą naprawdę świetnie – ale zaufali mi (że zrobię to równie dobrze jak oni) i zlecają mi tworzenie treści tylko po to, żeby mieć czas na inne zadania. Lub na odpoczynek. 

Potrzebujesz treści, które będą na Ciebie pracować 24/7? Czytaj dalej!

Copywriterka sprzedażowa CzarujeSlowami.pl Sylwia Rospondek 1
0 %
tak rośnie konwersja dzięki mnie
0
napisanych znaków w tekstach dla klientów
0 lat
doświadczenia w tworzeniu treści

A tutaj możesz zobaczyć kilka zdjęć z moich warsztatów, na które przyjeżdżali ludzie z całej Polski

SEO Meetup Sylwia Rospondek Sylwia Chwalana
sylwia rospondek sylwia chwalana warsztaty marketing w kulturze

Wiem, jak to jest...

Też kiedyś byłam w tym miejscu, co Ty. Myślałam, że sprzedaję swoje usługi, komentując w grupach i wrzucając posty na Instagramie.

Myślałam, że każdy klient na pierwszy rzut oka wie i rozumie, co mogę mu zaoferować. Że dobry produkt sprzeda się sam.

No i wiesz co? Ciągle musiałam wtedy biegać za klientami! Wiesz dlaczego?

Bo nawet wybitny produkt nie sprzeda się sam

…jeśli nie ma wybitnej oferty sprzedażowej. Kiedy masz ofertę taką samą, jak cała Twoja konkurencja.Kiedy opowiadasz w niej tylko o sobie, kim jesteś i co robisz, a zapominasz o najważniejszym – o swoim kliencie! O tym, co mu przeszkadza, co go boli i jakiego rozwiązania tak naprawdę poszukuje.

Wszystko się zmieniło, kiedy wreszcie zainteresowałam się copywritingiem sprzedażowym. Zaczęłam pochłaniać wszystko, co mogłam znaleźć na jego temat. Poznałam mało znane, a zabójczo skuteczne techniki perswazji i nauczyłam się, jak wykorzystywać je w pisaniu ofert. Przemyślałam też swoją ofertę, opisałam ją językiem korzyści i bardzo starannie dopracowałam. I wiesz co?

Dzisiaj muszę odmawiać klientom i przekazywać ich zaprzyjaźnionym copywriterkom, bo sama nie jestem w stanie wszystkich przyjąć. 

I Ty też tak możesz! Nieważne, z jakiego miejsca teraz startujesz.

Skąd mam wiedzieć, że to u mnie zadziała?

Przede wszystkim – metody perswazji są uniwersalne i działają na każdego. O ile umiesz ich odpowiednio użyć w odpowiednich miejscach. 😉 Zresztą – co ja Ci będę mówić! Po prostu zobacz poniżej wyniki, które osiągam. Wiele z tych ofert zaczynało od 2% – czyli dosłownie, kupowały 2 osoby na 100, do których dotarła oferta. Co wydarzyło się dzięki mnie?

przed i po - wyniki treści klienta i wyniki treści moich CzarujeSlowami.pl copywriting sprzedażowy
konwersja landing page które tworzę CzarujeSlowami.pl copywriting sprzedażowy
otwieralność open rate newsletterów które pisze CzarujeSlowami.pl copywriting sprzedażowy

A może jednak napiszę teksty samodzielnie?

Jeśli chcesz – możesz. Bo przekonującego pisania ofert może się nauczyć każdy, kto potrafi napisać SMS-a czy e-mail. Tylko czy masz kilka lat na to, żeby znaleźć wiarygodne źródła, nauczyć się tych wszystkich technik copywriterskich, perswazji i storytellingu, a potem testować, które z nich zadziałają właśnie na Twojego klienta?

Być może myślisz, że samodzielne pisanie to tańsza opcja niż zlecanie tego copywriterowi.

Ale pomyśl tylko, ilu potencjalnych klientów stracisz, testując w ciemno, co mogłoby ich przekonać. Właśnie to się dzieje, kiedy zaczynasz bez doświadczenia zawodowego copywritera, który przez kilka lat stworzył kilkadziesiąt ofert sprzedażowych, treści na landing page i do kampanii sprzedażowych.

Wiele osób myśli, że wystarczy w prosty sposób przełożyć wiedzę z internetu i książek na własne teksty. Ale nie zdają sobie sprawy, że pomijają kluczowy element swojej oferty: maksymalną koncentrację na odbiorcy

Piszą epopeje o swojej wspaniałej firmie, produktach najwyższej jakości i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klienta, nie wiedząc, że w ten sposób odpalają w głowie klienta prawdziwą karuzelę wątpliwości i obiekcji. 

A Twój klient czyta to wszystko i wygląda tak:

Wiesz, dlaczego?

Bo Twoi klienci nie chcą słuchać o Tobie!

Kiedy w swojej ofercie skupiasz się tylko na sobie, sprawiasz wrażenie handlowca, którego interesuje tylko prowizja, a nie dobro klienta. Bo nie mówisz o wartości dla niego, o jego korzyściach. I właśnie dlatego potem ten zmęczony klient na Twoją ofertę reaguje już tylko tak:

I może Cię teraz zaszokuję, ale każdy człowiek w pierwszej kolejności, odruchowo, pisze o sobie właśnie w taki sposób – skupiając się tylko na sobie, a nie na perspektywie klienta. Nawet jeśli potrafisz pisać świetne, angażujące artykuły na blogu, możesz wciąż nie być w stanie zaprezentować swojej oferty tak, żeby zaintrygowała i zachęciła Twojego klienta. I to nie jest Twoja wina: po prostu pisanie rozprawek w szkole nikogo nie nauczy pisania perswazyjnych i ciekawych tekstów.

Więc wyobraź sobie teraz te tysiące złotych, które trafią do Twojej konkurencji, zamiast do Ciebie!

Nie szkoda Ci Twoich dopracowanych produktów na testy pt. “zażre, czy nie”? Przecież w tym samym czasie, kiedy ja opracuję dla Ciebie zabójczo skuteczną ofertę sprzedażową, Ty możesz pracować nad kolejnymi produktami cyfrowymi czy usługami, które zmieniają życie Twoich klientów. I mieć pewność, że do nich dotrzesz dzięki dobrze opisanej ofercie!

Zastanawia mnie jeszcze jedno: czy ktoś w ogóle czyta takie długie oferty?

Dobre pytanie, wiesz?

I być może Cię teraz zaskoczę, ale TAK, ludzie czytają długie oferty w czasach wideo, krótkich postów i lekkostrawnych treści. Dlaczego wciąż to robią? Bo są ostrożni w wydawaniu pieniędzy. Zanim to zrobią, chcą zyskać absolutną pewność, że naprawdę dobrze wybrali.

Zresztą, zobacz konkretne liczby.

Ile czasu ludzie dzisiaj poświęcają na poszukiwanie idealnego produktu czy usługi?

📊 Twoi klienci spędzają średnio 7 godzin na poszukiwaniach, zanim zdecydują się kupić konkretny produkt lub usługę.

📊 70% Twoich klientów decyduje się na zakup… zanim zaczną rozmowę z Tobą. Dotyczy to zarówno B2B, jak i B2C. 70 na 100 Twoich klientów decyduje, że kupi u Ciebie jeszcze przed pierwszym kontaktem. Jak podejmują tę decyzję? Na podstawie treści, które znajdą w internecie. Jeśli to, co piszesz o swojej ofercie, odpowiada na ich pytania – brawo, ci klienci są Twoi.

📊 Odpowiednie CTA potrafi zwiększyć konwersję o 202%! Jeśli masz w tej chwili 100 płacących klientów miesięcznie, możesz ich mieć 200. Zarobisz dwa razy więcej tylko dzięki użyciu odpowiednich słów w odpowiednim miejscu!

📊 74% użytkowników zwraca uwagę na to, czy Twoje treści na stronie są napisane poprawnie. Jeśli Twoje teksty są dopracowane i zadbane – super, zdobywasz zaufanie 3/4 swoich odbiorców. A to już prosta droga do sprzedaży!

Ludzie naprawdę wciąż potrafią czytać (zresztą, co Ty właśnie teraz robisz? 😉) i potrzebują dobrych, długich, odpowiadających na wszystkie wątpliwości ofert. Klucz w tym, że Twoja długa oferta musi być też napisana ciekawie i lekko. Tak, żeby w odpowiednich miejscach przykuć uwagę odbiorcy i przekonać go do czytania dalej. Żeby wzbudzić emocje. 

Nie znam nikogo, kto potrafiłby tak sam z siebie porywająco i przekonująco pisać do internetu. Nawet jeśli ma pisarski talent i to słynne, odmieniane przez wszystkie przypadki “lekkie pióro”!

Jeśli chcesz pisać genialne oferty, potrzebujesz kilku lat na naukę, sprawdzonych źródeł wiedzy i ciągłego testowania tej wiedzy w praktyce.

A to i tak tylko część medalu, bo musisz też poznać dobrze swojego odbiorcę i znaleźć argumenty, które do niego trafią!

Właśnie dlatego najlepszym wyborem dla Ciebie jest copywriter, który ma wiedzę, doświadczenie i unikalną sprzedażową intuicję, którą wypracował sobie na przestrzeni lat i tych wszystkich napisanych ofert.

Na przykład ja. 😉

To co ja będę z tego mieć?

Czas na ważniejsze sprawy – zamiast siedzieć godzinami, uczyć się pisania skutecznych ofert, a potem pisać własną przez kolejne długie godziny (i to bez gwarancji skuteczności!❌), odzyskasz cenny czas, którego ciągle Ci brakuje: na pracę nad kolejnymi produktami, dawno odkładany urlop i dla swojej rodziny.

🏖 Więcej odpoczynku – koniec z nadgodzinami! Od dziś możesz pracować po 6 godzin dziennie i mieć wolne piątki, bo Twoje produkty i usługi sprzedają się same 💰.

📈 Więcej klientów – przestaniesz spędzać godziny na mailowaniu z niezdecydowanymi klientami, wysyłać follow-upy i upominać się o odpowiedzi – bo na miejsce 1 niezdecydowanego przyjdzie od razu 3 kolejnych, gotowych do zakupu TERAZ.

💰 Większe zarobki – poczujesz wewnętrzny spokój, gdy zobaczysz kolejne wpadające zamówienia do sklepu, wpływające przelewy 💸 i rosnący stan konta. Pokonasz syndrom oszusta i odzyskasz pewność siebie, gdy przekonasz się, że Twój pomysł na biznes działa. Bo on zawsze był dobry – tylko brakowało Ci mocnej oferty!

👨‍👩‍👧‍👦 Bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny: odkryjesz życie, w którym kupujesz w sklepie to, co chcesz, a nie to, co najtańsze, żeby oszczędzić. Będzie Cię stać na to, żeby zadbać o siebie i swoich bliskich, zapewnić dobrą przyszłość dzieciom i spełniać ich marzenia 🎈.

No i wreszcie teściowa przestanie marudzić, żebyś znalazła sobie prawdziwą pracę. 😉

Wiesz, co musi się wydarzyć, żeby ta piękna wizja stała się rzeczywistością?

Musisz tylko kliknąć w przycisk poniżej: 👇

opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - konsultacje efekty - Anka Maciejczyk
opinia konsultacje CzarujeSlowami.pl
Anka Maciejczyk - @ankamaciejczyk
ekspertka od grafik i marketingu na Instagramie
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www i artykuły - Paweł Sikora ITLevel Częstochowa
Paweł Sikora ITLevel Częstochowa
Paweł Sikora - ITLevel.pl
specjalista ds. IT, administrator serwerów, IT support
opinia o współpracy z Sylwia Rospondek CzarujeSlowami - treści wizerunkowe na stronę www - Adam Kotarski Modulam/haledrewniane.pl
Adam Kotarski - Modulam/haledrewniane.pl
inżynier budownictwa
rekomendacje z Grupy Wyborcza o CzarujeSlowami.pl Sylwia Rospondek
rekomendacje z Grupy Wyborcza o CzarujeSlowami.pl Sylwia Rospondek
rekomendacje z Grupy Wyborcza
opinia o CzarujeSlowami.pl Sylwia Rospondek - Anna Kuliga Girlandowo
Anna Kuliga
właścicielka marki Girlandowo
opinia o CzarujeSlowami.pl Sylwia Rospondek - Neshke Patrycja Wróbel
Patrycja Wróbel - Neshke.pl
właścicielka marki Neshke

No dobra, ale ile to kosztuje?

Dobry copywriter, którego zatrudniasz w firmie na stałe na umowę o pracę, kosztuje Cię co najmniej 6 000 – 8 000 zł brutto, wliczając w to wszystkie comiesięczne koszty pracodawcy. Ale… poza tym musisz zapewnić mu sprzęt, oprogramowanie i wyposażenie takie jak krzesło, biurko i przestrzeń biurową do pracy.

Ile kosztuje zatrudnienie innego copywritera?

6 000 - 8 000 zł +

Tyle miesięcznie kosztuje Cię zatrudnienie dobrego, doświadczonego copywritera na etat.

Biuro i wyposażenie

Dodatkowo musisz mu zapewnić także całe wyposażenie: biurko, krzesło, komputer, mysz, oprogramowanie. Wszystko!

Urlop i L4

Kiedy copywriter na etacie jest na urlopie lub chory, Ty wciąż mu płacisz. Płacisz też za czas, kiedy przegląda w pracy memy. 😉

Ile kosztuje współpraca ze mną?

1797 zł

Właśnie tyle zapłacisz za współpracę ze mną w najwyższym możliwym pakiecie. I płacisz tylko za to, co Cię interesuje - za opracowanie treści, które wreszcie przynoszą Ci efekty.

0 zł

Mam swoje biuro w domu. Sama kupiłam biurko, krzesło, komputer, mysz, dodatkowy monitor, drukarkę i oprogramowanie. Mam wszystko, czego potrzebuję.

Urlop i L4

Kiedy copywriter na etacie jest na urlopie lub chory, Ty wciąż mu płacisz. Płacisz też za czas, kiedy przegląda w pracy memy. 😉

Wszystkie te koszty odpadają, kiedy współpracujesz ze mną.

Po pierwsze, działamy B2B, więc w oparciu o proste faktury. Zapomnij o kosztach pracodawcy i konieczności płacenia składek.

Po drugie, sprzęt, oprogramowanie i wyposażenie już mam.

Po trzecie, pracuję z domu, więc nie ponoszę kosztów wynajmu biura, czy paliwa na dojazdy do Twojej firmy.

Właśnie dlatego zamierzam skusić Cię ceną – która jest naprawdę oszałamiająco niska!

Bez zbędnego pitu-pitu. Współpraca ze mną dziś kosztuje:

PAKIET PODSTAWOWY

780,50 zł

597 zł

✅ audyt Twoich istniejących treści, opracowanych przez Ciebie/kogoś innego

✅ analiza języka, którego używasz

✅ analiza sposobu komunikacji

✅ analiza poprawności językowej

✅ analiza czytelności dla odbiorcy

✅ podpowiadam, co jest dobrze, a co można zrobić lepiej

✅ dostajesz 3 konkretne i mocne techniki sprzedażowe do zastosowania od zaraz w Twoich treściach

✅ plik PDF, w którym zbieram wszystkie informacje z audytu – plik jest dla Ciebie na zawsze!

❌ analiza mocy sprzedażowej Twoich treści

❌ analiza języka korzyści

❌ analiza użycia perswazji i technik sprzedażowych

❌ zaprojektowanie treści przeze mnie

PAKIET ROZSZERZONY

1510,50 zł

1297 zł

✅ audyt Twoich istniejących treści, opracowanych przez Ciebie/kogoś innego

✅ analiza języka, którego używasz

✅ analiza sposobu komunikacji

✅ analiza poprawności językowej

✅ analiza czytelności dla odbiorcy

✅ podpowiadam, co jest dobrze, a co można zrobić lepiej

✅ dostajesz 5 konkretnych i mocnych technik sprzedażowych do zastosowania od zaraz w Twoich treściach

✅ plik PDF, w którym zbieram wszystkie informacje z audytu – plik jest dla Ciebie na zawsze!

✅ analiza mocy sprzedażowej Twoich treści

✅ analiza języka korzyści

✅ analiza użycia perswazji i technik sprzedażowych

❌ zaprojektowanie treści przeze mnie

PAKIET PREMIUM 1:1

2010,50 zł

1797 zł

✅ współpraca indywidualna 1:1

✅ tworzę dla Ciebie treści sprzedażowe od A do Z (na landing page lub stronę internetową do 5 zakładek/podstron łącznie)

✅ konspekt treści na start

✅ opracowanie listy materiałów (zdjęć, grafik itp.) do opublikowania na landing page/stronie

✅ głęboki research i analiza Twojej grupy docelowej

✅ zaprojektowanie magnetycznie skutecznych sprzedażowych treści

✅ zastosowanie technik sprzedażowych dopasowanych do Twojej grupy docelowej

✅ staranna korekta i redakcja treści

✅ dodatkowe modyfikacje po opublikowaniu treści – dostosowanie do potrzeb Twoich odbiorców

✅ superszybki czas realizacji: do 5 dni roboczych 🚀

Nie wiem, jaką masz stawkę godzinową, ale inwestycja w moje usługi to zaledwie…

1,63 zł DZIENNIE!

Domyślam się, że ofertę, która może odmienić Twój biznes i życie, wyceniasz na dużo, dużo więcej niż 1,90 zł, prawda?

Te ceny obowiązują tylko dla najbardziej zdecydowanych – do 9 sierpnia do godziny 24:00 (liczy się data i godzina zgłoszenia).

Taniej nie będzie już nigdy i dla nikogo. Od tej pory ceny będą tylko rosnąć. Dlatego – korzystaj, póki można!

Twoja oferta wygasa za...

Zastanawiam się, to chyba dużo...

Dużo? No co Ty! Copywriter na etat kosztuje co najmniej kilkukrotnie więcej. 

Ba! Jedna oferta sprzedażowa u innych copywriterów też potrafi kosztować co najmniej 4 000 zł.

Moje ceny w tych pakietach są skandalicznie niskie.

To dlaczego u mnie jest tak tanio? Bo chcę Ci pomóc. Być może moje typowe stawki byłyby dla Ciebie zbyt wysokie w tej chwili. Właśnie dlatego daję Ci chwilę na skorzystanie z moich usług naprawdę po kosztach – po to, żeby wreszcie zmienić to, co Cię uwiera, boli i martwi. Nie będę mogła takich stawek utrzymać na zawsze i one na pewno wkrótce wzrosną, ale daję Ci szansę na przetestowanie mocnego copywritingu sprzedażowego w bardzo okazyjnej cenie. Bo najpewniej to jest ten brakujący element w Twoim biznesie. Kiedy go dodasz, Twoja sprzedaż wreszcie zacznie się spinać.

W zamian oczekuję od Ciebie tylko dwóch rzeczy: tego, że naprawdę się przyłożysz do naszej współpracy. I że wykorzystasz moją wiedzę wyłącznie w dobrym celu!

Zobacz, co zyskujesz w tej oszałamiająco niskiej cenie:

Ofertę, której nie można się oprzeć – wyobraź sobie, jak Twój klient czyta Twoją ofertę, a w jego głowie rozbrzmiewa głośne: “Czy Ty mi czytasz w myślach? Właśnie tego potrzebuję!”.

Wyższe ceny – wreszcie nie musisz walczyć ceną z tymi, co robią wszystko po kosztach. Dobrze opisana oferta sprawia, że klient dostrzega prawdziwą wartość Twojej oferty, rozumie Twoje stawki i płaci z radością.

Lepsze zarobki – wreszcie stać Cię na to, co chcesz, a nie na to, co najtańsze. Wreszcie możesz spełniać marzenia swoje i swoich bliskich. Wreszcie czujesz bezpieczeństwo finansowe, bo z lekkością odkładasz co miesiąc okrągłą sumę. Zresztą – czy ja Ci muszę mówić, co możesz zrobić ze swoimi pieniędzmi? Na pewno masz już na to dobry plan!

Autorytet w branży – odpowiedni sposób przedstawienia Twojej oferty wzbudza zaufanie Twoich odbiorców. Kiedy masz świetny produkt i potrafisz przekonać do niego swoich odbiorców, imponujesz im. A to może dla Ciebie oznaczać jedno: więcej propozycji, o których marzysz od zawsze!

Właśnie dlatego to, co ja Ci teraz oferuję, to nie jest tylko koszt, ani wydatek – to INWESTYCJA. Ilu klientów musisz zdobyć, żeby Ci się zwróciła? 1, 2? 5? Dzięki mnie ich zdobędziesz. Ta oferta zwróci Ci się szybciej, niż myślisz i pomoże Ci zarabiać dalej, i więcej. Płacisz raz, a zarabiasz przez cały czas.

Już teraz mogę Cię zapewnić, że opracowana przeze mnie oferta będzie dla Ciebie generować wyniki lepsze niż kiedykolwiek wcześniej.

I wiem, że się rozpisałam, ale o sprzedaży, która przynosi Ci bezpieczeństwo finansowe, mogłabym pisać jeszcze przez kolejnych 10 stron. Ale wiem też, że jeśli do tego momentu Cię nie przekonałam, ile możesz dzięki mnie zarobić i na jaki poziom wejść w swoim życiu, to już pewnie nigdy tego nie zrobię.

I dobrze! Bo to nie jest oferta dla każdego.

Zależy mi, żeby tworzyć oferty dla konkretnych i zdecydowanych ludzi, którzy naprawdę coś chcą zmienić w swoim biznesie i jak najszybciej wdrożyć opracowane przeze mnie treści i strategie.

Jeśli więc:

  • nie masz ochoty odpowiadać na moje pytania i opowiedzieć więcej o swojej grupie docelowej oraz produktach (to pierwszy, niezwykle ważny etap naszej współpracy),
  • nie chcesz nic zmieniać w swojej ofercie, bo uważasz, że sprzedaje się wystarczająco dobrze,
  • uważasz, że dobry produkt sprzeda się sam i to, w jaki sposób go opiszesz, nie ma wpływu na to, ile osób kupi,

to znaczy, że możesz zamknąć tę stronę i pożegnać się ze mną.

Podsumujmy!

Jeszcze czytasz?

Jeśli sprzedajesz setki, a nawet tysiące swoich produktów i zarabiasz dziesiątki tysięcy złotych na sprzedaży, to… spokojnie, nic nie musisz zmieniać. Tak trzymaj!

ALE…

Jeśli ciągle biegasz za klientami i bez efektów…

Ciągle opowiadasz o swojej ofercie, dużo ludzi do niej zagląda, ale nikt nie kupuje…

to znaczy, że najpewniej coś z Twoją ofertą jest nie tak i należy jak najszybciej ją poprawić, żeby wreszcie sprzedawała!

Dzięki współpracy ze mną:

  • zdobędziesz 10, a nawet 20 razy więcej nowych potencjalnych klientów i zamienisz ich w płacących klientów, którzy utrzymują Twój biznes,
  • odzyskasz kontrolę nad tym, ile zarabiasz w swojej firmie, na co Cię stać w życiu i jak spędzasz wieczory (przecież wiem, że chcesz spędzać je inaczej niż na pracy),
  • uwolnisz się od błędów w ofercie i banalnych tekstów, które sprawiają, że Twoi klienci zamykają stronę jeszcze zanim dowiedzą się, co dla nich masz,
  • zamiast siedzieć godzinami nad ofertą, która nie ma prawa zadziałać, uwolnisz czas na ważniejsze i bardziej dochodowe zadania, odpoczynek lub czas z rodziną,
  • poczujesz wewnętrzny spokój i pewność siebie, jak nigdy dotąd – bo wreszcie zobaczysz regularnie wpadające zamówienia i zapytania od klientów, i przekonasz się, że Twoja oferta naprawdę zmienia ich życie na lepsze!

A wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz pod tym przyciskiem:

Pamiętaj, że brak działania nic nie zmieni. Jeśli przeczytałaś tę ofertę i czujesz, że potrzebujesz większej pewności, większej stabilności finansowej – nie zastanawiaj się zbyt długo! Zrób pierwszy krok do bezpieczeństwa, lepszego życia i pracy, którą kochasz.

Przecież nie chcesz wracać na ten podobno bezpieczny etat, prawda?

I ja pomogę Ci tego uniknąć!

  • Kliknij i zaznacz, którą opcję wybierasz, a ja w ciągu 24h się z Tobą skontaktuję i zaczynamy działać.
  • O kolejności współpracy decyduje kolejność zgłoszeń – jeśli zależy Ci na czasie, klikaj i działamy!
  • W mailu, który ode mnie otrzymasz,  znajdziesz link do specjalnego prezentu ode mnie.
  • Dostęp do tej ceny, którą widzisz, jest ograniczony czasowo. Po wygaśnięciu licznika ceny rosną, a te, które widzisz teraz – już nigdy nie wrócą. Dlatego warto się pospieszyć!
  • Moje kompleksowe wsparcie otrzymujesz już od 597 zł. Taniej nigdy nie będzie!
  • Ta oferta jest ważna tylko do 9 sierpnia 2023r., do godziny 24:00.

Wszystko, czego potrzebujesz, by rozwijać swój biznes i zarabiać więcej, jest pod tym przyciskiem:

Nadal masz pytania? Już odpowiadam!

1. Podajesz ceny netto czy brutto?

Podaję ceny netto, a to oznacza, że należy do nich doliczyć jeszcze podatek VAT. 

2. Czy otrzymam fakturę i czy mogę tę inwestycję rozliczyć jako koszt?

Oczywiście, że tak! Wystawiam faktury VAT.

3. Czy mogę zapłacić w ratach?

Tak. Tylko daj mi znać na samym początku, że chcesz podzielić płatność.

4. Co się stanie, kiedy kliknę w przycisk zamówienia?

Kiedy klikniesz w przycisk zamówienia i podasz adres e-mail, dostaniesz maila z prośbą o potwierdzenie zapisu na listę priorytetową – potwierdź jak najszybciej. Dostaniesz też  krótką ankietę, w której zaznaczasz, jakiej dokładnie opcji potrzebujesz. A ja odpowiem Ci w 24h, kiedy zaczynamy działać, wyślę brief… i pewien bardzo fajny prezent. 🎁

Pamiętaj o potwierdzeniu zapisu na listę priorytetową – to bardzo ważne, bo inaczej nie będę mogła się z Tobą skontaktować, ani wysłać Ci prezentu.

Odpowiadam w 24h tylko w dni robocze od poniedziałku do czwartku. W weekendy mam wolne. Jeśli zapiszesz się w weekend, dpowiedź ode mnie na pewno otrzymasz w poniedziałek. 🙂

5. Jak wygląda współpraca?

Krok po kroku:

  1. Wysyłam do Ciebie wiadomość e-mail i ustalamy wszystkie szczegóły, w tym dokładny termin realizacji (liczy się kolejność zgłoszeń – im szybciej klikniesz w przycisk zamówienia, tym szybciej zajmę się Twoimi treściami).
  2. Wysyłam Ci brief z najważniejszymi pytaniami. To bardzo istotny etap, od którego zależy powodzenie całej misji!
  3. Przeprowadzam głęboki research Twojej branży.
  4. Tworzę dla Ciebie konspekt treści i wysyłam Ci do zaakceptowania. Na tym etapie możemy bardzo dużo zmienić w treściach!
  5. Projektuję dla Ciebie treści i starannie je dopracowuję.
  6. Gotowe! Wysyłam Ci gotowe treści, a Ty możesz je opublikować na swoim landing page. Za dodatkową opłatą mogę opublikować treści za Ciebie lub stworzyć dla Ciebie landing page od podstaw. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl
  7.  Jeśli potrzebujesz zmian w treści – daj mi znać. Wprowadzę je, a jeśli będzie trzeba – doradzę Ci, czy warto te zmiany wprowadzać. Możemy też wprowadzić dodatkowe treści już w trakcie kampanii sprzedażowej, kiedy poznasz pytania i wątpliwości Twoich klientów.

Więcej przydatnych materiałów na temat współpracy ze mną krok po kroku znajdziesz w bazie wiedzy, którą możesz pobrać tutaj: Odbierz bazę wiedzy dla klientów copywritera

6. Nie mam od Ciebie odpowiedzi na mailu...

Spokojnie! Sprawdź najpierw folder Spam/Oferty/Inne. Możesz też wyszukać w skrzynce mój adres: kontakt@czarujeslowami.pl Nadal nic? Napisz do mnie na podany adres e-mail i daj znać – sprawdzę, co się wydarzyło. 🙂 Ja odpowiadam na maile zawsze i szybko, więc jeśli nie masz ode mnie wiadomości, to znaczy, że technologia musiała zawieść. Ale naprawimy to!

7. Co, jeśli potrzebuję w tej chwili innych treści niż na landing page czy stronę internetową?

To i tak się zapisz na listę priorytetową i wypełnij ankietę (tylko dopisz wtedy swoją odpowiedź). Lub napisz do mnie na kontakt@czarujeslowami.pl Jeśli tylko potrzebujesz treści z wykorzystaniem mojej sprzedażowej wiedzy, czyli nastawionych na efekt, to napisz. Pomogę!

8. A co, jeśli...

Jeśli masz dodatkowe pytania, pisz śmiało na kontakt@czarujeslowami.pl 🙂

* Zgodnie z danymi od VWO średnia konwersja w sieci wynosi 2,2%. Czyli 100 osób widzi Twoją ofertę, klika może z 10 z nich, a kupują ostatecznie tylko 2 osoby. I to też nie zawsze. Jeśli tak to u Ciebie wygląda, zgłoś się do mnie – pomogę Ci!

Przewiń do góry