NOWOŚĆ: Potrzebujesz szybkiego wsparcia bez oczekiwania na termin? Sprawdź moje produkty w sklepie! >>

Brak efektów we współpracy z freelancerem? Zobacz, co możesz zrobić

Brak efektów? Czy zmiana wykonawcy Ci w tym pomoże? Co zrobić, zanim zmienisz wykonawcę zlecenia?...

Jak odstraszyć klientów? Marketing i UX w wykonaniu Poczty Polskiej

Byłam niedawno na poczcie. Odkąd korzystam ze skrytki, mam regularnie kontakt z Pocztą Polską i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że cała ta instytucja...

Jakiego copywritera nie wybierać? 3 typy copywriterów, z którymi nie chcesz pracować

Kiedy zaglądam na Oferię i widzę, jak zgłasza się agencja, która „posiada copyrighterów”, robi mi się smutno. A gdy patrzę na stawkę, którą oferują, jest...

Skąd się biorą opinie o produktach w internecie? Marketing szeptany

Kupujesz nowy krem do twarzy. Albo odkurzacz. Czytasz opinie w internecie. Na stronie produktu, forach, blogach, w social mediach. A czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, skąd...

Jak pracować z copywriterem? 11 kroków do udanej współpracy z freelancerem

Aby współpraca przebiegała pomyślnie, obie strony muszą się ze sobą dogadać. Dziś podpowiem Ci, drogi kliencie, jak znaleźć wspólny język z freelancerem - a dokładniej...

Jak pracuje copywriter? Jak pracuję ja? Moja zasada 6R

Słyszysz: "copywriter" i myślisz: "człowiek, który w godzinę napisze mi tekst". Czy naprawdę? Opowiem Ci dzisiaj, jak to u mnie wygląda...

9 rzeczy, które decydują o wrażeniu, jakie robisz na klientach

Na podstawie tego, co inni copywriterzy robią dobrze i źle, opracowałam listę rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, by robić dobre wrażenie na swoich potencjalnych...

6 reguł Cialdiniego, które warto wykorzystać w pracy freelancera

Jak sprawić, by klienci byli zadowoleni, wracali z kolejnymi zleceniami i polecali Cię? Wykorzystaj reguły Cialdiniego. Dziś Ci o nich opowiem...

Pierwszy miesiąc freelance’u: podsumowanie

Dziś Ci opowiem, jak było i jak sobie poradziłam w pierwszym miesiącu freelance'u...

7 grzechów copywriterów

Wbrew pozorom, nasza praca nie jest bezbłędna. Nie wszystko wychodzi nam perfekcyjnie. Czas się z tym rozliczyć. Jakie są najczęstsze grzechy copywriterów?...

Te 5 sposobów pomoże Ci zacząć pisać, gdy nie masz natchnienia

Siedzisz przed edytorem, wpatrujesz się w migający kursor, a w głowie masz pustkę jak na ekranie? Też to znam. I podpowiem Ci dziś, co zrobić...

Jak pisać, gdy nie masz natchnienia? 4 sprawdzone sposoby copywritera

Pamiętam swoje pierwsze miesiące w pracy, kiedy natłok nowych obowiązków sprawił, że zaczęło mi brakować pomysłów. Absolutne zero, cisza, pustka. To było jak zderzenie ze...

Oto dlaczego warto pisać złe teksty

Życie nie jest nieustającym pasmem sukcesów. To samo można powiedzieć o tworzeniu treści. Każdy twórca, pisarz, bloger czy copywriter powie Ci to samo. Na jeden...

Kim jest copywriter SEO i czy należy na niego uważać?

Co to znaczy, że jestem copywriterem SEO? Co takiego robię w pracy, oprócz siedzenia przed komputerem i zawziętego stukania w klawiaturę? Dlaczego "copywriter SEO"...
copywriterka sprzedażowa copywriter sprzedażowy Sylwia Rospondek CzarujeSlowami.pl

O mnie

Sylwia Rospondek – copywriterka specjalizująca się w sprzedaży. ✨
Mam ponad 7 lat doświadczenia. Tworzę skuteczne treści dla soloprzedsiębiorczyń i ekspertek oraz uczę, jak je tworzyć.
Opowiadam o tym w newsletterze #CopyCzwartek, w podcaście Tysiąc Znaków oraz na blogu. Jestem współautorką Wyzwania Instakaruzela, w którym nauczyłam ponad 100 dziewczyn, jak tworzyć skuteczne karuzele na Instagramie.

Kategorie artykułów
Przewiń na górę